Slide

Friday, January 14, 2011

Assalamualaikum ( Waalaikummusalam ) hehehe

Hai lama tak update blog. Hari ni dah genap 2 minggu aku sekolah menengah di SMK Sri Pantai. 2 minggu jer. Kebanyakkannyer semua dari sekolah Bangsar. Dan sekarang ni tengah chat dengan Nadia. Ish kacau betullah.

Ok, sekarang aku nak cerita pasal satu mamat nie. Aku rasa tak delah handsome sangat. Handsome sikit jer. Tapi ramai jugak yang suker kat dia. Ish ish ish gatal betoi. Dan my new friend yang agak rapat iaitu Syafikah, dia ni takde taste betoi. Suke kat mamat2 yang pendek jer. (Sorry Syafikah kalau kau bace). Hah, lagi satu, aku dah belajar game baru yang diberi nama Petanque. Pelikkan bunyi die. Alah tapi sebenarnya dia macam lontar peluru jer cuma cara nak baling dengan cara nak main jer lain sikit. Kalau main Petanque ni dia kene baling sedekat mungkit dengan jet kira macam pointer dia lah.Dan kebanyakkannyer semua senior senior kesian Syafikah dia sorang jer tingkatan 1 dalam kelab tu. Aku kelab ping pong. Menyesal betul ambik kelab tu. Terpaksalah tunggu sampai tahun depan untuk masuk kelanb Petanque. Hari-harilah jugak aku belatih dgn akak2 n abang2 Petanque tapi bukan aq sorang jer, Syikin ngan Syafikah pon main sekali.Ada 2 je akak yang aku, syikin ngan syafikah kenal name die kak Yati ngan Kak G. Dan ade 1 abg nie Kak Yat suruh panggil dia Baban. Hahaha lawakkan name tu. Sebenarnya nama abg tu Syaban. Kebanyakkannya Form 4 n 5. Form 6 pon ade.

Hmm ape lagi.

Hah, tadi ada yang kene tukar tukar kelas. Syikin masuk kelas Bumi. Dan banyak budak kelas Musytari masuk kelas aku.pening aku fikir nak balik ngan sape, sebab ramai yang duduk dekat ngan rumah aq masuk kelas Bumi. Kelas Bumi balik lambat, sebab ada macam kelas tambahan. Haduiii.

Tu jer kot aku nak cite. Malas nak taip. hehehe
eh jap lupa nak cakap mamat yang first - first aku cerita tu kitaorang gelarkan die Abby Abadi sbb name dia lebih kurang.Wah ni first time aku taip panjang panjang. Bye

Yang Benar,
Fatiqah98
(FARAH ATIQAH)



No comments:

Post a Comment