Slide

Tuesday, September 6, 2011

SELAMAT HARI RAYA

Assalamualaikum ( Waalaikumussalam )

HYE

Hari ni aku memang malas giler nak post panjang panjang. So aku pendekkan jelah yer.

Firstly, aku rase mungkin agak dah lewat tapi aku still nak ucapkan
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN. SEGALA SALAH SILAP MINTA DIAMPUNKAN.

Aku dah cakapkan malas nak cerita panjang panjang. So, aku start lepas sekolah terus jelah yer.

2:30 p.m
Seperti yang dirancang, aku, Dania, Syafikah, Aishah, Nadia, Izzati, Nabila, Fatehah, Farah Wahida dan Suhada nak datang raya rumah aku pastu pergi rumah Izzati. Tapi tibe-tibe Lukman cakap ada perjumpaan PPS Makmal. Kitaorang pon pergilah. Last-last cikgu cakap takde pon. Kitaorang pon teruskanlah seperti dirancang. Bila sampai rumah aku, kitaorang makan spagheti. Pastu pergi rumah Izzati. Masa tgh on the way pergi rumah izzati hujan pulak turun. Habis basah baju kitaorang sampai rumah dia. Kat rumah Izzati, Farah Wahida tak ikot dia terus balik rumah dia. Kitaorang makan laksa kat rumah dia. Sedaap. Pastu kitaorang serbu rumah Farah Wahida. dahlah dia baru lepas mandi. Lepas dah lepak lepak tu kitaorang baliklah. Ntah apa apa lah kan datang rumah orang epak lepak pastu blah.

5:15 p.m
Aku sampai rumah terus online.

9:00 p.m
Masih lagi online dan tengah update blog lah nie

THE END

Yang Benar
Fatiqah98
(FARAH ATIQAH)

No comments:

Post a Comment